Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch 0161 78 50 20.

Hoe kan ik bestellen?

Het huren van goederen gaat het gemakkelijkst via onze website, zowel particulier als zakelijk.

U voegt een artikel toe aan uw winkelwagen. Voor het toevoegen van een artikel willen wij graag weten wat de gebruiksdag(en) zijn. Bij de huurperiode geeft u de exacte dag(en) op wanneer uw feest of evenement is. Er staan alleen verschillende datums bij "gebruik van" en "gebruik tot en met" als uw feest of evenement langer duurt dan één dag. Als u alle artikelen heeft toegevoegd, kunt u de winkelwagen afronden. U kunt direct een bestelling plaatsen of eerst een offerte aanvragen. Na het indienen van de aanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met u op met alles wat beschikbaar is in uw huurperiode. Indien de offerte akkoord is ontvangen wij graag een schriftelijke bevestiging. Wij raden aan om zo snel mogelijk een offerte te accorderen, de goederen zijn pas definitief voor u gereserveerd als wij u een opdrachtbevestiging hebben toegestuurd.

Heeft u een afwijkende aanvraag of specifieke wensen? Dan kunt u het beste het contactformulier invullen of rechtstreeks mailen naar info@degroene3hoek.nl.

____________________________________________________________________________

Hoeveel zijn de bezorgkosten?

Bekijk de bezorgkosten via deze link: www.degroene3hoek.nl/paginas/bezorgkosten

____________________________________________________________________________

Wanneer kunnen de bestelde goederen worden bezorgd?

Onze standaard bezorgtijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, hetzelfde geldt voor het op- en afbouwen van tenten. Omdat onze routes per dag verschillen en we veel last-minute bestellingen ontvangen, is het niet mogelijk om een exacte tijd of tijdsblok af te spreken.

Indien gewenst kunnen wij op de dag van levering een e-mail sturen of bellen met een tijdsindicatie. Ook kan de chauffeur contact opnemen zodra hij vertrekt. Dit geldt eveneens voor het ophalen van de materialen.

Als er niemand aanwezig kan zijn op de lever- of ophaaldag, zijn de volgende opties ook mogelijk:
• De goederen in de tuin zetten/ophalen (alleen beschut of bij droog weer, geheel voor uw verantwoordelijkheid)
• De buren de deur laten open doen
• De goederen bij de buren zetten/ophalen

Op de ophaaldag dienen de goederen vanaf 08:00 uur gesorteerd, schoon en gestapeld op de rolcontainers klaar te staan. De tent moet geleegd zijn op de afgesproken afbouwdag.

Op verzoek kunnen wij ook buiten onze standaardopeningstijden leveren of ophalen. Neem hiervoor vooraf contact met ons op.

____________________________________________________________________________

Hoe kan ik betalen?

Betalingsmogelijkheden:
• Bij afhalen: Contant (gepast) of via QR-code.
• Bij levering: Alleen vooraf via factuur. Betaling na levering per factuur is enkel mogelijk na voorafgaande goedkeuring.

____________________________________________________________________________

Moet ik extra betalen voor het huren in het weekend?

U betaalt geen extra kosten wanneer u de goederen alleen op zaterdag of zondag nodig heeft. Alleen de gebruiksdag wordt in rekening gebracht, geef dit duidelijk aan bij het bestellen. Meestal leveren wij de goederen op vrijdag en halen wij ze op maandag op. Wij behouden echter het recht om op zaterdag of zondag te leveren of op te halen.

Dag 1: Afhalen of levering
Dag 2: Gebruik (deze dag wordt in rekening gebracht)
Dag 3: Retourneren

____________________________________________________________________________

Waar kan ik de bestelde goederen ophalen?

U kunt de goederen ophalen in Gilze, aan de Tilburgsebaan 8. Onze ingang bevindt zich naast het tankstation. Neem bij het ophalen altijd een geldig legitimatiebewijs of rijbewijs mee. Ophalen kan op de huurdag zelf, maar voor uw gemak mag dit ook al op de dag vóór de huurdatum. Retour kan weer op de dag na gebruik. In de webshop vult u alleen de gebruiksdag in; de afhaal- en retourdag worden niet meegenomen in de huurprijs. Zorg er daarnaast voor dat uw vervoersmiddel groot genoeg is om de goederen veilig en zorgvuldig te vervoeren.

____________________________________________________________________________

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Vanwege drukte in piekperiodes zoals carnaval, de zomermaanden en de kerstperiode, raden wij aan tijdig te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. U kunt alvast het minimum aantal reserveren en goederen die afhankelijk zijn van het weer in optie te laten zetten. Deze aantallen kunnen later worden aangepast naar definitieve bestellingen.

____________________________________________________________________________

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling tot één week voor de huurdatum kosteloos wijzigen. Extra artikelen bijbestellen kan tot één dag voor levering, mits ze beschikbaar zijn.

Bij annulering kunnen annuleringskosten worden berekend. De hoogte hiervan hangt af van het aantal dagen tot de leverdatum en de periode waarin de goederen voor u gereserveerd stonden (en daardoor niet aan andere klanten verhuurd konden worden).

____________________________________________________________________________

Moet het serviesgoed schoon terug ingeleverd worden?

Servies en glaswerk mag ongewassen en zonder extra kosten worden geretourneerd. We vragen wel om het servies schraapschoon terug te brengen en in dezelfde verpakking te plaatsen als bij levering/afhaal. Gebruikte glazen kunt u omgekeerd in de krat terugzetten.

____________________________________________________________________________

Hoelang kan ik de goederen huren?

De prijzen op onze website zijn gebaseerd op één dag gebruik. Wilt u de goederen langer huren? Dan betaalt u voor de eerste dag 100% van de prijs en voor iedere extra dag 24% van datzelfde bedrag.

____________________________________________________________________________

Bouwen jullie ook op?

Wij leveren de goederen op rolcontainers af op de begane grond. Alleen tenten worden standaard door ons opgebouwd, omdat u deze vanwege veiligheidsrisico’s niet zelf mag plaatsen. Wilt u dat wij andere materialen ophangen, opbouwen of uitzetten? Dat kan uiteraard, maar wel tegen een meerprijs en altijd in vooraf overleg.

____________________________________________________________________________

Wat als er iets kapot gaat?

Hoewel we begrijpen dat er soms per ongeluk iets kapot kan gaan, brengen wij in dat geval – of wanneer goederen niet retour komen – kosten in rekening. Deze kosten bestaan uit de huurprijs plus de bruto inkoopwaarde van het betreffende artikel.

____________________________________________________________________________

In wat voor staat zijn de gehuurde goederen?

Al onze goederen worden met de grootste zorg vervoerd, gecontroleerd en opgeslagen. Houd er echter rekening mee dat ze niet altijd in nieuwstaat verkeren.

____________________________________________________________________________

Is er een minimum orderbedrag?

Voor het huren van tenten geldt een minimum orderbedrag van € 450,- excl. btw. De tent kunt u uitbreiden met bijvoorbeeld een vloer, verlichting, meubilair of glaswerk.

Let op: De plaats waar de tent wordt opgebouwd moet volledig vrij zijn van tuinmeubilair, bomen, speeltoestellen en andere obstakels.